søndag den 5. maj 2013

Hemmelig penneven-jagt - Hvad jeg fik...


Jeg har ventet spændt på en pakke fra min ikke-længere-hemmelige
 penneven Pennie og det har absolut ikke været forgæves.


Pennie har tjekket min blog ud og fundet nogle ting specielt til mig :)


To store drivhuse til forspiring, samt tomat- og ærtefrø. Jeg har ikke det store hel 
med mine ærter i år, men det kan være det kan lykkedes med frøene fra Pennie.



En hjemmelavet æble-kvæde theblanding og man kan vist ikke
 være mere heldig, når ens yndlingsthe netop er æble-kvæde :)




En notesbog med fine skriblerier indeni.



Den fineste tegning inspireret af mine hæklede kaktusser - det må man
 kalde personlig kunst. Den skal helt sikkert i ramme og op på væggen.



Tape til diverse projekter - det kan man jo aldrig få for meget af.


En magisk neglelak.



Og sidst men ikke mindst, en kapsel-make-up-pung.

Der skal lyde et stort tak herfra til dig Pennie :)

1 kommentar:

  1. Jeg er rigtig glad for at du kunne lide pakken :) Jeg håber ærterne giver gevinst - det er de samme jeg har plantet i min vindueskarm!
    Mvh. Pennie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...