onsdag den 8. maj 2013

For første gang...


.. er jeg blevet bedt om at teste noget og så blogge om det bagefter. Det er noget helt nyt for mig og jeg var lidt betænkelig, men er sprunget ud i det alligevel.

Som et par andre bloggere har jeg testet basistoppe fra milla, som er Bilka's dametøjsmærke.
Jeg har før forsøgt mig med lidt basistøj fra Bilka, da det ofte er ret billigt, (hvilket jo altid er en god ting, når man er på SU) men kom fra det igen, fordi jeg ikke var tilfreds med kvaliteten og pasformen. Det var altså ikke med de store forventninger at jeg trak i tøjet.

MEN jeg er faktisk blevet positivt overrasket. Jeg er især blevet rigtig glad for tanktoppene - for det første har de nogle skønne sommerfarver og desuden er form, længde og kvalitet meget bedre end sidst jeg prøvede en top fra Bilka. De beholder elasticiteten og sidder rigtig fint på kroppen.

Så min overordnede dom er derfor, at det er et godt køb til prisen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...