lørdag den 24. marts 2012

Hvor er det utroligt....

..dejligt, men også helt ufatteligt, så heldig jeg har været her på det sidste. 

Lige før jeg tog til Indien vandt jeg en skøn chai-the og mens jeg så var af sted vandt jeg hele 2 give aways; et hækleetui og et gavekort til Brilletings biks, men for det ikke skal være løgn, så vandt jeg igen forrige fredag. 


En lille pakke forkælelse fra denne dame. Er det ikke utroligt - der må være én eller anden med magiske kræfter, som synes jeg skal forkæles her i marts måned ( nu havde jeg også fødselsdag d. 14, det kan være det er derfor.)


Fra Brilleting fik jeg disse skønne illustrationer

1 kommentar:

  1. Ej! Hvor er det da snyd :D
    Det er da nogen lækre ting du har vundet dig der. Og fedt du har vundet hele 4! Tillykke med det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...