onsdag den 14. marts 2012

Aaah - hjemme igen.

Efter en helt fantastisk, oplevelsesrig tur til Indien, er det rart at være hjemme igen. Nu sidder jeg og slapper af med en dejlig kop chai-the, og falder ned efter en lang flyve- og togtur til Odense. Der er sket så meget de sidste 12 dage, at jeg slet ikke kan fatte, at det kun er 12 dage vi har været væk. 

Jeg har så meget at fortælle og vise, at der bliver Indien-tema her på bloggen de næste dage, og jeg fik da også købt med hjem til en lille Indien-giveaway. Apropo giveaway, så er det jo helt vidunderligt at vende hjem efter en skøn tur til Indien og så have vundet hele 2 giveaways mens jeg har været væk. Den ene lå endog og ventede på at blive pakket op, da jeg kom hjem, sammen med den chai-the, som jeg vandt lige inden jeg tog af sted - jeg føler mig så heldig!




























Inden i pakken var dette skønne hækleetui fra hende her
Det er jeg utrolig glad for og det er straks taget i brug efter 12 dage hvor der ikke har været tid til garn og hæklenåle.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er det fint det etui :-) lækker give away at vinde :-)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Ja, det et skønt etui - endelig er der styr på sagerne, så de ikke ligger tusinde forskellige steder.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...