lørdag den 14. januar 2012

"Store" hækleprojekter

Siden jeg begyndte at hækle har jeg holdt mig til de små projekter, fordi jeg ved at min tålmodighed og entusiasme forsvinder hvis jeg ikke nogenlunde hurtigt bliver færdig, og ellers ender det med at blive et halvfærdigt projekt, som aldrig bliver gjort færdigt. Jeg har ellers en drøm om at lave et tæppe som dette , men det tør jeg ikke kaste mig ud i endnu. Jeg har beundret tæppet, i Kauni, i Tante Grøn flere gange.
Jeg er begyndt at "øve" mig i at lave lidt større projekter. Jeg hækler huer efter denne opskrift. Jeg er i gang med en i noget naturfarvet garn med lidt uld i, så jeg kan holde varmen i kulden (gad vide om det overhovedet bliver koldere).


Den er utrolig enkel - og meget hurtig at lave. Rib hækling og puff stitches.
Et super godt projekt til en hygge-lørdag i sofaen.
I dag er der også blevet købt ind i Søstrene Grene, til en grøn hue, men jeg skal lige have fundet et andet mønster til den. 



6 kommentarer:

  1. de bliver så lækre de huer, jeg har hæklet et par stykker og det er som du skriver et rigtigt godt hyggeprojekt :) Rigtig fin blog, jeg glæder mig til at følge med

    SvarSlet
  2. Ja, de gør og så ligner de ikke alle de andre.

    SvarSlet
  3. https://www.gillitv.net/v/aai-kuthe-kay-karte-1st-may-2021-full-episode-339-watch-online/

    Aai Kuthe Kay Karte 1st May 2021 Full Episode 339 Watch Online gillitv

    SvarSlet
  4. Zee Bangla

    Watch all episodes of Zee Bangla latest drama serials and shows. Zee Bangla is one of major tv channel of indian television industry. Having millions of viewers monthly Zee Bangla is focused on core entertainment and family oriented contents. All the latest and upcoming drama serials, entertainment shows, kids shows, reality shows and others that are broadcasted on Zee Bangla are availble on StarEpisodes


    https://starepisodes.net/channel/zee-bangla/

    SvarSlet
  5. Watch Star plus Yeh Rishta Kya Kehlata Hai all episodes. Star plus YRKKH watch online. Yeh Rishta Kya Kehlata Hai is an Indian TV that is broadcasted on Star plus on daily basis. We try our best to make available all episodes and promos of Yeh Rishta Kya Kehlata Hai as soon as they are streamed over Star plus.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...