mandag den 5. august 2013

Den aller fedeste gave!

Jeg har en veninde. En rigtig rigtig god, gammel, dejlig, kreativ veninde, som kaster farver på lærreder og nedkradser følelser og humor sort på hvidt. Og det sker ofte, alt for ofte at jeg forelsker mig i hendes kunst. Sidst var det kærlighed ved første øjekast - og jeg tror kærligheden var så åbenlys, at min veninde indså at den ikke kunne modarbejdes, derfor har hun foræret mig denne helt fantastiske tegning.



Og den bliver helt sikkert ikke ensom, for der er en hel serie af 
de sjove væsner på vej. Der er ihverfald 2 mere jeg bare må have på min væg.



3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er hun bare dygtig!! Tænker på selv at lave et monster med puslebrikker som hår ha ha... tror bare der er lidt langt fra ide til at det kommer rigtigt ud af fingrene på mig. Kender du det? At der er langt fra det billede, man har i hovedet og så til at det bliver realiseret? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør jeg helt sikkert - det er derfor jeg aldrig tegner andet end mønstre. Jeg har bare ikke det talent, men så er det lækkert at jeg kender en der har.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...