tirsdag den 1. januar 2013

Ny ny ny nyt år...


Bloggen har fået et nyt udseende i anledning af det nye år.




Da jeg lavede bloggen, for snart et år siden, var det kun på et prøvestadie og jeg satte mig derfor ikke særligt ind i alt det her med blogdesign, og gik heller ikke så meget op i hvordan det hele så ud, men nu hvor bloggen er kommet til at betyde mere, har jeg længe gerne villet lave designet om.

Men det skabte en del ubesvarede spørgsmål: Hvordan skal bloggen se ud? Skal jeg selv eller en anden stå for det? Hvordan pokker laver man et blogdesign?

Og det var da også lidt af et arbejde! Jeg har været rundt på mine ynglingsblogs for at finde inspiration og har haft mine kampe med Picasa, men takket være Marie og Anne Sofie og deres guides er det lykkedes mig at lave et design, som passer til mig og bloggen og som jeg er ret godt tilfreds med.

Så nu er jeg helt klar til det nye år..  Rigtig godt nytår!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...