onsdag den 18. juli 2012

Hektisk og lidt kaos-argtigt


Jeg får ikke skrevet så meget på bloggen for tiden, fordi der sker så mange ting for tiden. Jeg er ved at flytte for mig selv, og der er en masse som skal gøres og købes i den forbindelse. 

Men hold op hvor jeg bare glæder mig! Jeg har ikke boet for mig selv før, så nu skal MIN lejlighed, bare indrettes præcis som jeg gerne vil have det, med masser af glade farver og hyggelige små dimser, man ikke kan lade være med at smile af. 

Jeg har ikke så mange ting selv, så tiden bliver brugt på loppemarkeder og genbrug, for at få fyldt køkkenskabene op og det har selvfølgelig også resulteret i en masse lækre ting at vise frem her på bloggen, når jeg har fundet mig selv i flytterodet. Og så er der selvfølgelig også alle de hygge-skabende projekter, som fiser rundt i hovedet på mig, og som bare venter på at komme ud i virkeligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...