onsdag den 16. maj 2012

Pakkepost 2.


Den anden pakke jeg modtog i forgårs, var fra Christine Clemmensen, som laver nogle skønne illustrationer.
For et stykke tid siden lavede jeg dette kort til en veninde, men blev så glad for det, at jeg måtte have et selv også. Ved at læse på bagsiden fandt jeg ud af at Christine var kunstneren bag, og jeg gik straks ind på hendes hjemmeside for at se hvad hun ellers har lavet, og der faldt jeg pladask for hendes andre illustrationer. 
Den lille kærlighedshistorie endte med, at Christine var så sød at sende mig hele serien af kort hun har lavet, og det var altså dem jeg modtog i forgårs. (Jeg har jo en lille svaghed for postkort)





Hvis du er blevet ligeså forelsket som mig, skulle 
du tage et kig på hendes hjemmeside her.

1 kommentar:

  1. jeg ahr prøvet at skriveen mail til dig, men den gik ikke igennem- du har vundet en gov away hos mig. Knus Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...