mandag den 16. april 2012

Travlhed

Puhh, jeg har haft travlt i den sidste uge. Jeg har hverken haft tid til at blogge eller være kreativ, det må jeg rode bod på i denne uge. Nu har jeg også fået disse skønne lynlåse i neonfarver, som jeg bestilte her i forrige uge, og jeg har fået lånt kultbogen "Tøj du selv kan sy" af Elsebeth Gynther - det kan kun blive godt :)







I den forgangne uge modtog jeg også en lille pakke fra denne dame. Pakken indeholdt et par fine fine ørenringe jeg har vundet i hendes give away.



3 kommentarer:

  1. · { tillykke du har vundet et Sisterbrandt print ;-), smid mig en mail med din snailmails adresse kh/Sabine } ·

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor skønt. Sender en mail med det samme.

      Slet
  2. Dejligt du kunne li' dem :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...