tirsdag den 28. februar 2012

Jeg savner...

.. Min kære, gamle, trofaste, smukke symaskine. I vores lille lejlighed har vi ikke plads til at have hende stående, så hun bor hjemme hos min mor, som også nyder godt af det. 

Nu er min lyst til at sy ting og sager, virkelig vendt tilbage og jeg glæder mig så meget til ferien, hvor jeg har tid til at slå mig ned hos min mor og få syet en hel masse. 

I hovedet er jeg allerede i gang med et par projekter lidt ala det penalhus jeg, for snart et par år siden, syede til min veninde.



























2 kommentarer:

  1. Tak. Jeg har længe tænkt på at kaste mig ud i et sengetæppe lavet efter samme princip, men det er godt nok et stort arbejde at få det hele til at passe sammen til sidst.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...